Επιστροφές & Αλλαγές
Υπαναχώρηση - Επιστροφή - Αντικατάσταση Προϊόντων
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε άλλη δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.Απαιτείται να μας γνωστοποιήσετε αριθμό Τραπεζικού λογαριασμού για να σας επιστρέψουμε τα χρήματα που καταβάλλατε.
Επιπλέον,ο πελάτης του www.terramare.com.gr έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάσταση του με έξοδα αποστολής της εταιρίας μας, στις παρακάτω περιπτώσεις:
1.Αν επιθυμεί να αντικαταστήσει το προϊόν που αγόρασε με άλλο, άμεσα διαθέσιμο προϊόν του καταστήματος.
2. Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος ή προϊόντος κακής ή και ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας.
3. Σε περιπτώσεις που υπήρξε πρόβλημα - ελάττωμα στο προϊόν το οποίο καλύπτει η εγγύησή του.Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προϊόν, πρέπει να το επιστρέψει εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς.
*Δεν επιστρέφονται-αλλάζονται οι στολές νεοπρεν, τα είδη προσωπικής υγιεινής και οι χημικές τουαλέτες. *
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληρεί κάποια από τις ανωτέρω απαιτήσεις, η εταιρία μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Ακύρωση Παραγγελίας
Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την ολοκλήρωσή της, στείλτε e-mail στο info@terramare.com.gr αναφέροντας αν θέλετε και το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 5982456.
Η εταιρία έχει δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του πελάτη και να διαθέσει τα προϊόντα της προς πώληση, στην περίπτωση που ο πελάτης ενώ έχει δηλώσει "Παραλαβή από κατάστημα" δεν έχει έρθει να παραλάβει την παραγγελία του εντός (3) τριών ημερών από την ειδοποίησή του.